Grupa Call Center Training jest organizacją zrzeszającą niezależnych profesjonalistów w obszarze doradztwa i treningu obsługi klienta, sprzedaży i call center. Specjalizujemy się w doradztwie w zakresie optymalizacji, reorganizacji i usprawnieniu działania struktur obsługowych i sprzedażowych polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw.
Naszą siłą jest zespół trenerów i konsultantów, który od wielu lat przyczynia się do zdobywania przewagi konkurencyjnej oraz umacniania pozycji branży call/conact center. Nasi eksperci call center uczestniczyli od samego początku w budowaniu know – how organizacji, które dziś są liderami branży obsługi klienta. Integrując w ramach brandu Call Center Training interdyscyplinarny zespół ekspertów/praktyków call center, zapewniliśmy naszym klientom kompleksowe i holistyczne spojrzenie na aspekty profesjonalnej obsługi klienta, podnoszenia konwersji sprzedaży oraz budowania i optymalizacji procedur i procesów wyznaczających globalne trendy w obsłudze klienta.
Celem naszych projektów jest przygotowanie pracowników do wejścia w środowisko organizacji uczącej się oraz otwartej na zmiany. Pomagamy pracownikom w podnoszeniu ich kompetencji oraz zwiększaniu zdolność do radzenia sobie z ciągle zmieniającymi się oczekiwaniami rynku i wymaganiami w miejscu pracy.
Szkolenia:
- telemarketing, szkolenia call center
- obsługa klienta i sprzedaż
- zarządzanie
- szkolenia systemowe
Warsztaty sprzedażowe po szkoleniu - Jedną z opcji tuż po realizacji zajęć szkoleniowych jest wizyta naszego Trenera
w siedzibie klienta (najpóźniej jeden miesiąc po szkoleniu, optymalnie: kolejny dzień po szkoleniu). Wizyta ma formę warsztatu sprzedażowego i pracy przy stanowisku uczestników w systemie On the Job training. Podczas wizyty trener prowadzi rozmowy coachingowe odnoszące się do działań sprzedażowych i negocjacyjnych oraz aktywizuje zespół/indywidualnych pracowników do podnoszenia wyników sprzedażowych, wspólnie z Trenerem poszukują efektywnych sposobów na podniesienie konwersji sprzedaży
i skutecznych rozmów negocjacyjnych.
Celem warsztatów jest utrwalenie nabytej wiedzy podczas projektów szkoleniowych poprzez proces zmierzający do doskonalenia poszczególnych pracowników w drodze regularnej oceny, wspólnego znajdowania rozwiązań i motywowania uczestników szkolenia do dokonywania zmian w swoich zachowaniach oraz rozmowach.
Więcej informacji na naszej stronie Internetowej